Rabu, 28 Januari 2009

Mukadimmah

Tahniah kepada diri saya sendiri kerana telah berjaya mencipta blog! Moga-moga ada yang ingin bertukar-tukar buah fikiran dengan saya.

5 ulasan:

  1. Tahniah, cikgu! Wah, sudah ada blog ye! Saya berharap blog ini akan dimanfaatkan untuk menyalurkan pemikiran seorang manusia yang hebat dan sangat saya kagumi (kerana beliaulah yang mengajar saya berkarya!). Harap-harap blog ini akan dapat dijadikan medium untuk bertukar-tukar pandangan. Jika ada kesempatan, layanlah blog saya di alamat
    http://witra.blogspot.com

    Ok, jumpa lagi!

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum,
    Saudara Azhar, terima kasih kerana menjadi "pelawat" pertama blog saya. Saya ni sebenarnya baru hendak berjinak-jinak dengan blog. Dalam kata lain, baru nak "bermain-main" dengan blog. Walau bagaimanpun, saya yakin, banyak perkara serius yang boleh dikongsi bersama-sama. Terima kasih sekali lagi. moga saya ada ruangan waktu untuk berinteraksi dengan rakan-rakan.

    BalasPadam
  3. Cikgu Kasim,

    Tahniah (walaupun agak terlewat) atas terbinanya blog ini. Semoga dapat berkogsi idea dan pemikiran cikgu secara lagsung.

    Sekian.

    Rusdi Abd Rahman (rarws.blogspot.com)

    BalasPadam
  4. Tahniah cikgu kassim. moga terbinanya blog ini, maka dapatlah dipertontonkan karya kreatif kepada umum. tabik spring tuan!!!

    SELAMAT HARI GURU, cikgu!

    BalasPadam
  5. Rasanye sudah lama tak dengar nama Mohd Kasim Mahmud...tetiba terbuka laman blog ni..harap-harap merupakan cikgu yang sama mengajar saya di SK Muzaffar Syah..Walaubagaimanapun, tahniah kerana berjaya dalam bidang penulisan...

    Iswani Md Ghazali

    BalasPadam